2012年6月6日水曜日

Lets Get Sketchy! Challenge#14& 空でLO作り隊

Thank you for selecting my LO #12's Featured Artist.

今回はLGS#14と毎日LO作り隊です!
テーマが『空』ということで完走できるか不安ですが(笑)、今日は雲の切り抜きで参加します!


とってもかわいいスケッチ♪
私が作るとこんなことに・・・w



フラッグが見当たらない・・・w
これもよしということで^^;
ACのリジーとタンジェリンのミックスです。
雲のペーパーのチョロンと点々で書かれてあったデザインがかわいくて
リキッドパールで真似して書いてみました。


毎朝、小学生よりも早く幼稚園に行く長女(なんせ早バスの三番目のお迎え)
それに毎朝付き合って見送りに行く次女とこの日は仲良くてをつないでいました!
『1、2、3、4・・・』
10までかぞえたら『おまけのおまけのきしゃぽっぽ!』←ノンタンのぶらんこのせての一節です^^;
長女のおかげで私が教えなくても次女は10まで数えられるようになりました!
ありがたや~~~

15 件のコメント:

  1. Cute photos! I love all the little clouds and the colors reminds me of Summer :) Thank you for playing along with us at LGS.

    返信削除
  2. what an adorable layout, Love the pastels colors, thanks for sharing with us at lgs!

    返信削除
  3. こんにちは!雲がテーマのイベントとは素敵ですね^^
    空柄のPPや雲のアイテム、さわやかですごく可愛いです~。手をつないだ写真をクローズUPした部分がすごく好きです!
    毎日の通学の様子が伝わりすごく微笑ましいです~^^
    数を数える事。我が家の下の子も上のお姉ちゃんに教わっていました^^
    Thanks for playing along with LGS!

    返信削除
    返信
    1. コメントありがとうございます!
      いつもは喧嘩しながらなんですが、この日は珍しく手をつないでたんで写真撮っちゃいました^^;

      下の子ってなかなか手をかけれないので、お姉ちゃんの存在がありがたいですよねw

      また参加させてもらいます!

      削除
  4. what a great take on the sketch, love how you used the number blocks instead of banners! thanks for joining us at LGS!

    返信削除
  5. Gorgeous photos and love the papers! Thanks for joining us at LGS :-)

    返信削除
  6. Love the light and soft colors! Sooo dainty and yet active photos! Wonderful work! Thanks for joining the 13th Sketch Challenge at Let’s Get Sketchy!

    Kathleen
    Blog: Creo by Lady Katutz
    http://creobyladykatutz.blogspot.com/

    返信削除
  7. Very cute take on my sketch! Thanks for playing along with us at LGS!

    返信削除
  8. Super cute - love how you embellished with the numbers! Thanks so much for joining us this week at let's Get Sketchy!

    返信削除
  9. How cute, Really love this line and what you did with it! Thanks for playing along with Let's Get Sketchy!

    返信削除
  10. I just love the background color, it just makes your photos pop! Thanks so much for joining us at LGS.

    返信削除
  11. Beautiful! I love all the numbers and how it creates flow on your page.

    返信削除
  12. とてもかわいいLOですねー!リジーとエイミーは合わないかなーなんて思ってたけど全然!
    そしてチップボードのフレームの中の写真!ここもすごくかわいいーー❤
    フラッグの部分を数字のPPにしてるのはそんなエピソードがあったんですね~!
    Thanks for playing along with at LGS!

    返信削除
    返信
    1. コメントありがとうございます!
      私も合うのか!?と思いつつ・・・どうしても数字が使いたかったんでやっちゃいましたw
      チップボードの中・・・気づいてもらえてうれしいです♪

      また参加させてもらいます!

      削除
  13. like the colors, great job, thanks for playing with us at LGS!

    返信削除