2012年9月26日水曜日

LGS challenge#30

最近、参加できていなかったLGS・・・
今週は何とか参加できました!





余白が多いと何かしたくなる性分でして・・・


ダイカットを貼るぐらいで気持ち押えました。。。
いろいろ貼り付けるとせっかくの雲も隠れちゃいますしね^^;

これを作っている途中珍しく長女が「私もスクラップする~!」と!
初めはトリマーでペーパー切ったりしてましたが気づいたら運動会の練習をしてました(==)
一人つなひきの練習です・・・

話が脱線しましたが、実はペーパーにアクリルしてますw全然わからないですよね・・・
そして、今さらマステブームなのでちょこちょこっと使いました!

馬のダイカット・・・フェアの作品展の企業賞で『Life is colorful』さんに頂いたものです!
ありがとうございました!


12 件のコメント:

  1. LGSへのご参加ありがとうございます!
    ペーパー自体がかわいいと、どうしようか迷いますよね><
    ちょこっと使いのエンベリたちがとってもかわいいです。
    特に♡のウッドアクセント。散らし具合がツボです♡

    返信削除
  2. Great take on our sketch! Such a sweet little girl! Thanks so much for playing along at Let's Get Sketchy this week!

    返信削除
  3. What sweet and adorable photos! Your layout is gorgeous! Thanks so much for joining us at Let's Get Sketchy!

    返信削除
  4. These photos are just adorable. Thank you for linking up with us at LGS!

    返信削除
  5. adorable page, love that photo! thanks for playing with us at LGS!

    返信削除
  6. Great take on the sketch! What an adorable little girl! Thanks for joining in at LGS!

    返信削除
  7. Super cute page and photos! Thanks for playing along this week at LGS!

    返信削除
  8. So cute! Love the extra photo and the bow. Thanks for playing along with LGS!

    返信削除
  9. What an adorable layout....Great idea to use an extra photo! Thanks for playing along at LGS!!!!

    返信削除
  10. what a pretty page, love that you added an extra photo! thanks for playing along with us at LGS!

    返信削除
  11. super sweet and pretty page....thanks for playing along at LGS

    返信削除
  12. Super cute photos and great take on the sketch! Thanks for joining us at LGS :-)

    返信削除